I.v.m. vakantie worden orders tijdelijk later verzonden. Vanaf maandag 4 november verwerken wij de orders op volgorde van binnenkomst en worden verzonden.
10% korting? Gebruik dan code: vakantie

Service & retourneren

Just Cute probeert je ten aller tijden zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Onder een goede service verstaan wij:

  • Snelle levering
  • Makkelijk retourneren
  • Producten van de beste kwaliteit
  • Persoonlijk contact
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Voldoet je bestelling onverhoopt toch niet aan je wensen of verwachtingen?
Geen probleem! Je kunt je product(en) altijd binnen 14 dagen aan ons retourneren.
Dit met uitzondering van speenkoorden met naam, custommade & sale producten.

Om het lekker simpel te houden, hebben wij maar 1 voorwaarde om een product te kunnen retourneren!
Het product bevind zich in de originele verpakking en is niet geopend! Dit in verband met de hygiëne.

De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de klant.

Meld je retour aan via de mail info@justcute.nl

Vermeld in je mail:

  • Je naam
  • Ordernummer
  • Reden van retour
  • Bankrekeningnummer

Wij sturen vervolgens een bevestigingsmail, je ontvangt je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product op je rekening.

Onverhoopt een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@justcute.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Beoordeeld met 9.6 / 10 - Gebaseerd op 161 Beoordelingen